Retur

Bytteservice
Produkter skal returneres i original emballage.

De skal pakkes I en kasse eller lignende. Tape må ikke påsættes direkte på et produkt eller produktets emballage. Caps skal pakkes i en kasse så formen ikke bliver ødelagt. Circus Circus tager ikke skateboards retur hvis griptape er monteret på eller hvis det er helt eller delvist samlet.


Såfremt der er påført faktura, er det er ligeledes muligt at bytte varen direkte i Circus Circus butikken.

 

Varen skal sendes til:
Circus Circus

Guldbergsgade 16 kld. th.

2200 København N

 

Når en vare skal byttes skal du selv afholde udgiften for forsendelse til Circus Circus.

Bytteservice gælder ikke gavekort.

 

Fortrydelses-/returret 
Circus Circus yder ifølge forbrugeraftalelovens § 17 en 14 dages fortrydelsesret på varer (ikke gavekort). Modtagne varer skal returneres i samme stand og mængde. Retur-/fortrydelsesretten løber fra det tidspunkt, hvor du har modtaget varen.

 

Det er muligt at returnere varer i vores butik, såfremt du medbringer faktura for dit webkøb fra Circus Circus, dog kan der ikke udbetales returpenge i butikken, dette sker kun elektronisk.

Varer kan også returneres direkte til Circus Circus. Ved fortrydelse skal du selv afholde udgiften for forsendelse til Circus Circus. Det, du har betalt for varen tilbagebetales til dig, når Circus Circus har modtaget dine varer retur. Ved benyttelse af fortrydelses-/returretten vil der ske en elektronisk tilbageførsel af pengene. Ved en elektronisk tilbageførelse kan der gå op til 5 hverdage før modtagelse.

 

Varen skal sendes til:

Circus Circus

Guldbergsgade 16 kld. th.

2200 København N

 

Reklamationsret
I overensstemmelse med købelovens regler har du som forbruger 24 måneders reklamationsret på alle varer.
Dette gælder produktionsfejl og ikke almen slitage fra normalt brug.

Vær opmærksom på at sko der bruges til at skate i bliver meget hurtigere slidt end ved alm. brug.
Hvis du har et produkt du vil reklamere over, så kontakt os venligst via e-mail på info@circuscircus.dk. Inkludér dit ordrenummer/faktura nr. samt billeder og beskrivelse af fejlen.
Vores leverandører behandler reklamationer på forskellige måder men vi bestræber os efter at behandle reklamationer hurtigst muligt.

 

Opdager du en fejl eller mangel ved en købt vare, skal du snarest muligt kontakte Circus Circus og forklare, hvori fejlen eller manglen består. Circus Circus vil derefter håndtere din reklamation. Du kan også henvende dig i butikken, her vil vi så håndtere din reklamation på normal vis

-husk at medbringe din faktura.
Lider varen af en fejl eller mangel, vil Circus Circus søge at afhjælpe denne eller evt. foretage omlevering.